KörútiKocsmák

Bátor gonzó-expedíció: végig a Nagykörúton! Minden megállót megvizsgálunk, minden megállóban lerészegedünk. A vezérelv: nem veszítjük szemünk elől a síneket!

Könyvtáros Testvér mondja

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • mangorlo: oda én is jártam pár éve, jókat ittunk, és irodalomról beszélgettünk. meg van egy másik kocsma arr... (2009.03.19. 23:28) Az Angyalföldi Eszelős
  • mangorlo: vidámparkot én nagyon nem csípem, de őz zsolti az egy komoly figura, bazmeg amiket az a tag tud me... (2009.03.19. 23:24) Legenda vagyok
  • Meauw: Őzikét és Boholyt is imádom már vagy 6-7 éve folyamatosan. Jó lenne ha lenne folytatás, zenékben, ... (2008.10.27. 22:14) Legenda vagyok
  • Utolsó 20

Profil: Queen a Király utcában

2008.05.30. 10:47 picidzé

Új rovatunk is lesz, mert a túra lassan halad. Egyenként vesézünk ki helyeket, amik nagyon tetszettek, vagy nagyon nem. Ez utóbbi kategóriából következzék most egy, a Queen.

Iszonyatosan idegesítő hely, valahogy mégis ott kötünk ki időről időre. Talán azért, mert nem rossz a fröccs, viszont olcsó, de ez a legtöbb pozitívum, amit el lehet mondani erről a foshalomról.
 
Belépve beleütközünk a bárpultba, balra boxokat, jobbra hiperigénytelen körasztalokat találunk, a boxokhoz egy kurva nagy plazmatévé is jár. Ezen mindig valamilyen sportműsor megy, amivel engem a világból ki lehet kergetni. Jójó, megyek néha meccset nézni kocsmába, se akkor azért megyek. Idegesít a villogás, meg a csúf focisták, na.

Egyébként pedig mindegy, hol ül le az ember, rá se basznak a felszolgálók. Tegnap 16 percet vártam, mire szíveskedett odafáradni a gyökér. Tudom, ilyenkor el kell menni a vérbe, de cimborák voltak ott, hozzájuk ültem be. Ja, a pincérek. Van nem olyan rossz is, de simán akkora tróger is, aki cigizve veszi fel a rendelést. Integetésre, kiabálásra se reagálnak.

Általában valami fos zene bömböl a hangszórókból. Tucctucc.

Tegnap távoztam, a többiek még maradtak, odamentem a pulthoz fizetni. A csávó nem volt hajlandó arra, hogy gecizzen a számlával, megmondta, mennyit hagyjak ott a többieknek.

Ez milyen már. Kerüljétek a helyet, egy fillért se hagyjatok ott.

Erről akkor ennyit.


4 komment · 1 trackback

Címkék: kocsmaprofil

A bejegyzés trackback címe:

https://korutikocsmak.blog.hu/api/trackback/id/tr1494765

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Queen sörbár és kávézó 2010.11.04. 16:34:11

Helyszín: 1061 Bp., Király u. 14. Látogatás: 2008. november 12. 18:10-23:15 > Szinte várod, hogy beszólnak neked, amikor pisilni mész a nyugati oldalon keresztül, te kis keleti oldal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosemarie 2008.06.03. 14:22:35

Ez mind szép, de mi van má a túrával?
Olyan lesz ez is, mint a magyar Everest-expedíciók, jön majd egy bankfiú és végigissza előletek a körutat.
Szóval igyekezni, nehogy a végén még Thürmer elvtárs is csalódottan visszavonja az ajánlását!

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2008.06.04. 11:39:38

Türelem, már készül a beszámoló. Művészeti és magánéleti problémáinkon túlléptünk, stay tuned.

Fuszeres Eszter · http://www.fuszereslelek.hu/ 2008.06.19. 12:14:47

A Queen-ben érdemes nagyon vigyázni a táskákra, kabátzsebben a karfára akasztott, vagy magunkmellé letett pénztárcára, és két jólöltözött fiatalemberre, akik a melletted ülő asztalnál mélyednek beszélgetésbe. Nekem a táskám tünt el egyszer az asztal alól, úgyhogy azt hittem végig, hogy fogom a lábammal, a kolléganőmnak a mobilját lopták el ugyanezek, és egy ismerős pénztárcáját szintén, egy éven belül. Tévedés volt beülni, elismerem, de már mindegy.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.30. 17:41:23

kerek 30 napja nem ittál már, vagy mi van..?!
süti beállítások módosítása